Premiär

Nu har jag gjort något jag borde ha kommit igång med för länge sedan: fixat en matblogg. Som om jag behöver tillbringa mer tid framför en datorskärm än jag redan gör (och som om jag skulle ha tid med en blogg till utöver mina vanskötta musikbloggar). Men jag provar och ser om det kan bli något.

Om inte annat kan jag bädda in mina Instagram-bilder. Eller ja, hur tusan gör man det? Här är i alla fall en bild på brynt smör. Det tycker jag är vackert.

smörheader

One thought on “Premiär

Kommentera

